Höstpromenad

Vi har en mycket fin höst den här helgen i Göteborg. Solen skiner, och även fast det är under nollan på natten och tidigt på morgonen, så är luften frisk och känns som en mjuk smekning mot kinderna.

Istället för att gå till gymet idag med min sambo så tog jag en promenad i de äldre delarna av Masthugget i Göteborg. Jag tog en uppfriskande promenad till MAsthuggskyrkan. Man får en av de bästa utsikterna därifrån!

Jag köpte mina första par fivefingers för ett par månader sen, och än så länge har jag bara använt de inomhus, på gymet. Idag tog jag dem på min första promenad. De är så sköna! De fungerar inte lika bra när de blir blöta eller fuktiga på på undersidan och sen ska man gå på klippor… Det blev väldigt halt tyvärr. Så det får jag ha i åtanke vid framtida promenader i skogen.

Önskar alla en fortsatt fin helg!

Kommentera

